Wednesday 13 June 2007

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Στην προθήκη της ακροδεξιάς

Δυσαρεστημένος εμφανίστηκε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης αναφορικά με την κλήση που δέχθηκε επειδή δε φορούσε κράνος. "Χαίρομαι που στο πρόσωπο του νομάρχη, ο οποίος είναι ο μοναδικός επώνυμος που δεν φοράει κράνος, εξαντλείται η σοβαρότητα της πολιτείας", δήλωσε ο κ. Ψωμιάδης εξερχόμενος από το γραφείο του υπουργού Μεταφορών και πρόσθεσε: "Συμφωνώ με τις υποδείξεις του κ. Λιάπη, όλοι πρέπει να φοράμε κράνος, συγγνώμη για το λάθος μου".
Σε ερώτηση για το τι θα κάνει μετά και την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης ο νομάρχης Θεσσαλονίκης είπε : "Θα κυκλοφορώ με τα πόδια", και τόνισε χαρακτηριστικά: "Είμαι κατά των κατεστημένων δημοσιογραφικών και πολιτικών. Εγώ "ανθρωποφάγος" δεν είμαι και δεν γίνομαι, ενώ οι δημοσιογράφοι ...". (Έθνος, 13/6/2007).
Αν τον ρωτήσει κανείς ποιοι αποτελούν αυτά τα κατεστημένα δεν θα απαντήσει. Αναμφίβολα, ο κύριος νομάρχης είναι άνανδρος! Από τη μια λέει ότι η σοβαρότητα της πολιτείας εξαντλείται στο πρόσωπό του και από την άλλη λέει ότι συμφωνεί με τις υποδείξεις του Λιάπη... Με ποιον τα βάζει ο νομάρχης; Μήπως ξέρει κι αυτός; Εγώ είμαι δημοσιογράφος και θέλω να μου πει τι εννοεί και σε ποιους αναφέρεται!
Είναι θλιβερό για την ελληνική κοινωνία να έχει τέτοιους αξιωματούχους. Τι θα πει, δηλαδή, ότι τον εξέλεξαν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης; Έχουν καταλάβει το λάθος τους; Δεν το έχουν καταλάβει. Αφού το επανέλαβαν για δεύτερη τετραετία! Κι εσύ νομάρχη;
Άλλα ζητεί η ψυχή σου, γι' άλλα κλαίει
τον έπαινο του δήμου και των σοφιστών, τα δύσκολα και τ' ανεκτίμητα Εύγε την Αγορά, το Θέατρο, και τους Στεφάνους...
[Κ.Π. Καβάφης, Η Σατραπεία]
Ο νομάρχης καταφέρνει και χορεύει και με αρκούδες. Πέρα από τις κοινοτοπίες που ξεστομίζει κάθε τόσο που τον φωνάζουν στα τηλεοπτικά κανάλια, τον βλέπουμε να χορεύει, να τραγουδάει, να είναι καβαλάρης, να οδηγεί το μηχανάκι του, να μιλάει για τα πιο απίθανα ζητήματα που δεν έχουν σχέση με το έργο που έχει αναλάβει να διεκπεραιώσει...
[Και να υπαινίσσεται διάφορα κατά καιρούς για τον άσπονδο εχθρό του, το άλλο μηδενικό της συμπρωτεύουσας...]

No comments: