|
Και τόνισε: «Τα πανάκριβα προγράμματα των υποψηφίων είναι διαφημιστικά έντυπα: προσπαθούν να πουλήσουν ένα προϊόν, τον πρόεδρο. Τον πουλάνε όπως οι διαφημίσεις: χωρίς πληροφορίες αλλά με εικόνες και ψευδαισθήσεις».
Ως πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ο κ. Τσόμσκι αναφέρει τον κ. Ομπάμα. «Γύρω από το πρόσωπό του» λέει «έχει ξεσηκωθεί μεγάλος θόρυβος. Τον περιγράφουν σαν έναν σπουδαίο υποψήφιο, μια μεγάλη ελπίδα. Τι λέει όμως ο ίδιος; “Πρέπει να ελπίζουμε!”, “Να μεταμορφώσουμε την Αμερική!”, “Να ξυπνήσουμε την Αμερική!”. Εμένα μου θυμίζει τον Ρίγκαν: είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κανείς τι θέλει να πει αυτός ο άνθρωπος...».
[ΤΟ ΒΗΜΑ, 9/2/2008]
No comments:
Post a Comment