Thursday 19 June 2008

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ SIEMENS


'Αγνοια δήλωσε ο Σπ. Αυγερινός, ο οποίος ήταν υπεύθυνος Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ, την εποχή που ο κ. Τσουκάτος φέρεται να πήρε 1 εκατ. μάρκα από τη Siemens.

«Ο κ. Τσουκάτος είπε ότι ήρθαν λεφτά από τη Siemens. Με ρωτάτε εμένα, εάν ξέρω για αυτά τα λεφτά; Όποιες συναλλαγές κάναμε, τις κάναμε με κουπόνια και με μετρητά. Τα κουπόνια είναι ανώνυμα. Αρνούμαι ότι ήρθαν λεφτά από τη Siemens, τουλάχιστον από όσο ξέρω». 'Αγνοια δήλωσε ο Σπύρος Αυγερινός, ο οποίος ήταν υπεύθυνος Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ, την εποχή που, όπως δήλωσε νωρίτερα ο Τσουκάτος, ο τελευταίος πήρε 1 εκατ. μάρκα από τη Siemens και τα έδωσε στο ταμείο του Κόμματος. Όπως τόνισε ο Σπ. Αυγερινός, τέτοιο ποσό δεν ήρθε ποτέ στο ΠΑΣΟΚ.

Από την άλλη πλευρά, ο Θεόδωρος Τσουκάτος αναφέρει σε ανακοίνωσή του: «Ως μέλος της Κ.Ε. του ΠΑΣΟΚ και εν συνεχεία μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας, μετείχα ενεργά στην οργάνωση της καμπάνιας για τις εκλογές» και συμπληρώνει: «Δέχθηκα επίσκεψη στο γραφείο μου στο ΠΑΣΟΚ από τον κ. Μιχάλη Χριστοφοράκο και έγινα αποδέκτης πρότασης για οικονομική συνεισφορά στην καμπάνια του κινήματος και μου ζητήθηκε τραπεζικός λογαριασμός στο εξωτερικό για να γίνει η μεταφορά χρημάτων. Απευθύνθηκα σε γνωστό μου πρόσωπο που ανέλαβε να διευκολύνει το ΠΑΣΟΚ χωρίς δικό του όφελος και διεκπεραίωσε τη σχετική διαδικασία.Τα χρήματα, χωρίς άλλη δική μου ανάμειξη, ήρθαν στον τομέα Οικονομικού του ΠΑΣΟΚ, παρελήφθησαν από τους αρμόδιους του τομέα Οικονομικού και εισήλθαν στο ακέραιο στο ταμείο του κινήματος (ένα εκατ. μάρκα, δηλαδή 420.000 ευρώ). Δεν είχα ποτέ καμία προσωπική ανάμειξη ή άλλη αθέμιτη συμμετοχή.
Σημειώνω επίσης ότι ποτέ δεν διαχειρίστηκα χρήματα στο κίνημα ούτε είχα οποιαδήποτε θέση στο δημόσιο. Οι δραστηριότητές μου στο ΠΑΣΟΚ ήταν πάντα πολιτικές και κινήθηκαν στα πλαίσια που όριζαν κάθε φορά τα αρμόδια όργανα του κινήματος. Κατά συνέπεια, για κάθε εμπλοκή του ονόματός μου που θα με εμφάνιζε να έχω προσποριστεί οποιοδήποτε όφελος, θα ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου».
Σχετικά με την εμπλοκή του ονόματός του στην ίδια υπόθεση, ο Τάσος Μαντέλης δήλωσε τα εξής: «Είναι εξαιρετικώς ψευδή και βαρύτατα συκοφαντικά τα δημοσιεύματα του Τύπου που με εμφανίζουν πως δήθεν εισέπραξα εκατ. μάρκα από τη Siemens. Zητώ όλα τα στοιχεία που υπάρχουν να δοθούν στη Δικαιοσύνη για να πράξει το καθήκον της και να αποκατασταθεί η αλήθεια».

No comments: