Συνεχίζεται η κατάληψη στο κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας του Μετρό στα Σεπόλια από τους εργαζομένους, οι οποίοι καταγγέλλουν ότι «δρομολογείται σχέδιο υποβάθμισης της εταιρείας για να δοθεί σε ιδιωτικά συμφέροντα» και αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό,
Αντώνης Σταματόπουλος, η κατάληψη θα συνεχιστεί και την Τρίτη αφού δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από τον πύργο ελέγχου εάν δεν υπάρξει θετική εξέλιξη στα αιτήματα τους, ενώ στα Σεπόλια βρίσκονται για συμπαράσταση εργαζόμενοι από άλλα μέσα σταθερής τροχιάς καθώς και εργαζόμενοι της Χαλυβουργικής.
Σε ό,τι αφορά τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια, σημειώνει «αυτές αύριο [Τρίτη] θα είναι πιο έντονες, μιας και οι συρμοί δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες».
Υπενθυμίζεται ότι το Σωματείο Εργαζομένων του μετρό προέβη σε αιφνίδια κατάληψη από τα ξημερώματα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να βγουν από τα αμαξοστάσια οι συρμοί του μετρό και να υπάρχουν καθυστερήσεις στη «γραμμή 2» (Αγ.Αντώνιος- Αγ.Δημήτριος) και στη στη «γραμμή 3» (Αιγάλεω- Δουκ.Πλακεντίας).
Οι εργαζόμενοι ζητούν την παρέμβαση του οικονομικού εισαγγελέα προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το μετρό δεν είναι ελλειμματική επιχείρηση, καθώς ένα εκατομμύριο επιβάτες το χρησιμοποιούν καθημερινά για τις μετακινήσεις τους.
Αντώνης Σταματόπουλος, η κατάληψη θα συνεχιστεί και την Τρίτη αφού δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από τον πύργο ελέγχου εάν δεν υπάρξει θετική εξέλιξη στα αιτήματα τους, ενώ στα Σεπόλια βρίσκονται για συμπαράσταση εργαζόμενοι από άλλα μέσα σταθερής τροχιάς καθώς και εργαζόμενοι της Χαλυβουργικής.
Σε ό,τι αφορά τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια, σημειώνει «αυτές αύριο [Τρίτη] θα είναι πιο έντονες, μιας και οι συρμοί δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες».
Υπενθυμίζεται ότι το Σωματείο Εργαζομένων του μετρό προέβη σε αιφνίδια κατάληψη από τα ξημερώματα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να βγουν από τα αμαξοστάσια οι συρμοί του μετρό και να υπάρχουν καθυστερήσεις στη «γραμμή 2» (Αγ.Αντώνιος- Αγ.Δημήτριος) και στη στη «γραμμή 3» (Αιγάλεω- Δουκ.Πλακεντίας).
Οι εργαζόμενοι ζητούν την παρέμβαση του οικονομικού εισαγγελέα προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το μετρό δεν είναι ελλειμματική επιχείρηση, καθώς ένα εκατομμύριο επιβάτες το χρησιμοποιούν καθημερινά για τις μετακινήσεις τους.
No comments:
Post a Comment