Wednesday 28 October 2009

"Ακλόνητος στις ιδέες μου και τις θέσεις μου σ΄ όλη τη δεκαετία, πάντα αγωνιζόμενος ενάντια στην ενσωμάτωση και την αλλοτρίωση..."

Είμαι εδώ! Είμαι παρών τα τελευταία 35 και πάνω χρόνια…

ΕΔΩ «ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ» ! Μ΄ ΑΚΟΥΤΕ ?…

Τις τελευταίες ημέρες ασχολείστε, συνέχεια, μαζί μου… Μιλάτε για μένα στα τηλεπαράθυρα, με γράφετε στα πρωτοσέλιδά σας, αναλύετε το ρόλο μου στα άρθρα σας… Ανεξάρτητα από το γεγονός, πως μου τα σούρνετε, θα ‘πρεπε, ίσως, να νιώθω κολακευμένος, αν δεν ήμουν ψυλλιασμένος και καλός γνώστης του ποιού σας, των μεθόδων σας και των στόχων σας…

Ποιος είμαι και ποιοι είστε, κύριοι, όψιμοι υποστηριχτές, τάχα, του Γιώργου και της ανοικτής πολιτικής του; Από πού έρχομαι κι από πού πηγάζετε; Ποιος ο κατηγορούμενος – εγώ – και ποιοι οι κατήγοροι – εσείς;

Είμαι εδώ! Είμαι παρών τα τελευταία 35 και πάνω χρόνια: από τα κάγκελα του Πολυτεχνείου και το «κάτω η Χούντα», στους δρόμους, τις πορείες και τις συγκρούσεις για τον αντεργατικό «ν.330» και τις πληγές από τα γκλομπ και τα καπνογόνα… Δεν σας θυμάμαι, πουθενά, αν και, περίπου, συνομήλικοι… Απ΄ τον μεγάλο αγώνα για την Αλλαγή, με τον Ανδρέα κι όλο τον μη προνομιούχο λαό, στις σκληρές προσπάθειες, για να μείνει η πορεία στον ίσιο δρόμο… Εσείς δεν είστε που σιγοντάρατε το θλιβερό, όσο και γελοίο «έρχεται το ΠΑΣΟΚ για να σας πάρει τα χωράφια» ;…

Από την αντίσταση στο λεχριταριό του βρώμικου ‘89, στην πάλη για το σύντομο, της δεξιάς παρένθεσης του 1990-93… Τα άρθρα και τα πρωτοσέλιδα για τα, κατασκευασμένα «πάμπερς», εσείς δεν τα υπογράφατε ; Το κάθαρμα του 65, πρωθυπουργό, εσείς δεν τον κάνατε ;…

Ακλόνητος στις ιδέες μου και τις θέσεις μου σ΄ όλη τη δεκαετία, πάντα αγωνιζόμενος ενάντια στην ενσωμάτωση και την αλλοτρίωση. Πότε κατηγορούμενος, πότε λοιδορούμενος, συχνά «μαχαιρωμένος»… συντροφικά ! Ακόμα και στις κλειστές πόρτες, της Χαριλάου Τρικούπη, ήμουν απ΄ έξω, φωνάζοντας, επισημαίνοντας καταγγέλλοντας ! Εσείς δεν είσαστε, που περνούσατε μέσα, μαζί με τους σημιτοφύλακες ;…

Τον Γιώργο τον στήριξα, για τις πρωτοποριακές, όσο και προοδευτικές ιδέες του… Μήπως δεν ήρθε από εσάς το «Γιωργάκης» ; Οι χλευασμοί και η – άνανδρη, πολλές φορές – υπονόμευση, από τις γραφίδες σας, δεν ξεκινούσαν ;…

Την ώρα που περίμενα στην ουρά για να τον ψηφίσω, μαζί με χιλιάδες λαού σ΄ όλη την Ελλάδα, τα χαχανητά σας δεν ήταν, που ακούγονταν, από τα απέναντι πεζοδρόμια ;…

Πληγωμένος από την ήττα και περιφερόμενος, με σκυμμένο το κεφάλι στις γειτονιές, τις φυλλάδες σας δεν διάβαζα στα περίπτερα, που λιβάνιζαν και εξυμνούσαν τον Καραμανλή ;… Δικό σας δημιούργημα δεν υπήρξε ο «καταλληλότερος» ;… Τα πάρτι με τις δημοσκοπήσεις, εσείς δεν τα οργανώνατε ;…

Η λαϊκή αγανάκτηση, σας ανάγκασε να το στρίψετε και σιγά-σιγά, αρχίσατε να παίρνετε αποστάσεις, αλλά ακόμα και στις νέες μου δράσεις, κατά της νεοδεξιάς, απέναντί μου σας εύρισκα : τα παιχνίδια σας συνεχή, βρώμικα, απροκάλυπτα !… Τα σάρωσε όλα, το λαϊκό ποτάμι !

Και τότε ξυπνήσατε Παπανδρεϊκοί και φίλοι του Γιώργου, που ξαφνικά… μεγάλωσε. Πώς φαίνεται ο χαμαιλεοντισμός σας και η ξετσιπωσιά σας !

Ξεκινώντας τα νέα παιχνίδια σας, αποφασίσατε να μου επιτεθείτε, για να μου χρεώσετε ευθύνες, για δήθεν αναχρονισμούς και πρασινοφρουρισμούς. Αυτά που έχετε στις επιδιώξεις σας και τους προγραμματισμούς σας, επιχειρείτε να τα φορτώσετε – προκαταβολικά – σε μένα, στο «βαθύ ΠΑΣΟΚ»… Πόσο γελοίοι γίνεστε !

Τα ρουσφέτια της εξουσίας, εσείς τα ‘χετε ανάγκη κι όχι εγώ. Τα έργα, το κονδύλια από τις διαφημίσεις, τις χορηγίες, τις επιδοτήσεις, τις κάθε είδους, τακτοποιήσεις, εσείς τα χρειάζεστε κι αρχίσατε, ήδη, τις προσπάθειες, (με κόλπα, βρωμιές, προβοκάτσιες, λαμογιές κ.α.), για να τα πάρετε… ΄Οχι εγώ !…

Τα τσιράκια σας και οι αχυράνθρωποί σας, είναι που λυσσομανάνε για μια θέση στον κρατικό μηχανισμό, οι αγνοί σύντροφοι – αγωνιστές, το «βαθύ ΠΑΣΟΚ», όπως το λέτε, δεν ενδιαφερόμαστε γι αυτά τα οφίτσια !

Παραμένουμε εδώ, για τις ιδέες μας, με την ιστορία μας, τους αγώνες μας, την αξιοπρέπειά μας… Μαθημένα τα βουνά απ΄ τα χιόνια !…

Όταν σκέφτεστε, λοιπόν, κι αναφέρεστε στους υπονομευτές του Γιώργου Παπανδρέου και της πολιτικής του, καλά θα κάνετε να κοιταχτείτε στον καθρέπτη σας : δείχνει τους originals !…

No comments: