Έτσι όπως εξελίσσεται ο Γιαννάκης (ο Πρετεντέρης), θα με κάνει να μην ξαναδιαβάσω το "Βήμα". Άσε που έχω αρχίσει να μη βλέπω τις ειδήσεις του Mega [εν παρόδω, μου τη δίνουν πλέον τα μάτια της Έλλης κι ακόμη η κυρία Τρέμη... που εξελίσσονται σε εισαγγελείς και ηρακλειδείς του συστήματος λες κι εμείς οι άλλοι θέλουμε το μπάχαλο!].
Τη μια, λοιπόν, του φταίνε τα παιδιά που διαδηλώνουν και οι "κουκουλοφόροι" που δεν συλλαμβάνονται, την άλλη του φταίνε οι δάσκαλοι, τώρα τα έβαλε με την ταινία για τον Λεωνίδα [μόνο με τους πεθαμένους δεν τα έβαλε ακόμη...]. Μα είναι δυνατό να πρέπει να εξηγήσουμε στον Πρετεντέρη γιατί η νεολαία που βλέπει τους "300" ενθουσιάζεται με το συμβολισμό της θυσίας τους; Γιαννάκη μου, δεν φταις εσύ αλλά η αστική καταγωγή σου. Δεν μας λες, Γιαννάκη, [μιας και είσαι γαλλο-σπουδαγμένος] και τους Γάλλους τους ξεβράκωτους που έκαναν την Επανάσταση του 1789, πώς τους βλέπουν οι σημερινοί Γάλλοι και πώς πρέπει να τους δούμε κι εμείς; Εμείς δεν ξεχωρίσαμε τον Λεωνίδα και τους Σπαρτιάτες του από τους Αθηναίους των Μηδικών Πολέμων. Ήρωες ήσαν και ο Λενίδας και ο Θεμιστοκλής, και ο Κίμων και ο Μιλτιάδης, και ο Πελοπίδας...
Και να σου πω; Σε τελευταία ανάλυση, ο σκηνοθέτης των "300" καλλιτέχνης είναι κι έφτιαξε μια ταινία. Δεν χάραξε καινούργια σύνορα ούτε μας άλλαξε το βιβλίο της Ιστορίας! Αν σ' αρέσει, καλώς έχει. Αν δεν σου αρέσει, άλλαξε κουβέντα. Κι εμείς δεν συμφωνούμε πάντα με τα γραφτά σου και τα διάφορα (κακεντρεχή) σχόλια που κάνεις, δείχνοντας ότι σου φταίνε όλοι. Το έχουμε φάει και το έχουμε χωνέψει εκείνο το "εγώ είμαι δημοσιογράφος κ.λπ." και τελικά τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι! Δημοσιογράφος ελεύθερος είσαι, αλλά που μας έχεις πρήξει καλώντας στην εκπομπή σου την Παναγιωταρέα ή εκείνον τον απερίγραπτο Ιάσονα Τριανταφυλλίδη... Όταν μιλάνε και οι δύο έχεις την εντύπωση ότι σου πετάνε σάλια! Είναι προσωπικότητες της δημόσιας ζωής που μπορεί να έχουν σοβαρό λόγο για τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας; Ποια - η κυρία Παναγιωταρέα; Μπορεί να μιλήσει για τα προβλήματα της παιδείας, ενώ θα λέγαμε ότι είναι ένας από τους παράγοντες της κακοδαιμονίας της; Κάποιος μάγκας ξεσπάθωσες στο διαδίκτυο και τα λέει χύμα και τσουβαλάτα: Πληρώνεται η κυρία Παναγιωταρέα από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (δηλαδή την πληρώνω εγώ ο πολίτης), πληρώνεται από την δημόσια τηλεόραση (δηλαδή την πληρώνω εγώ ο πολίτης, πληρώνεται από τον δημοτικό ραδιοσταθμό της Αθήνας (δηλαδή την πληρώνω εγώ ο δημότης Αθηναίων)... Ρε φιλαράκο, αυτό το βρίσκεις δίκαιο και νόμιμο; Μπορεί να μην είσαι υπερασπιστής της, όμως αφού τα ξέρεις αυτά πώς την καλείς στις εκπομπές σου και νομιμοποιείς την περίπτωσή της;
Στο τέλος, ειδικά με αυτούς τους δυο, δεν θα μπορούμε να αρθρώσουμε κουβέντα. Κι άμα μπρερδεύουμε τα σύμφωνα με τα φωνήεντα... θτο τέλοθ, θα γίνουμε Ιθπανοί! Κθέρεις ποια λέκθη χρηθιμοποιούν όταν ο έναθ καλεί τον άλλο θτην εκπομπή του, όπωθ εθύ καλείθ την Παναγιωταρέα και η Παναγιωταρέα καλεί εθένα; Να θου πω εγώ: Αλλακθωκολιέθ!!!!!!!! Α, παρ' ολίγο να ξεχάσω. Φαντάζομαι θα έλαβες κι εκείνη την απανταχούσα του "Δεμασαμερε". Δεν ήταν δυνατό να μην τα ξέρεις εσύ, ένας άψογος και δαιμόνιος δημοσιογράφος! Για ξαναρίξε μια ματιά, να καταλάβεις τι λέει για την Άννα. Εντάξει, Γιαννάκη, "ουδείς αναμάρτητος"!
Και να σου πω; Σε τελευταία ανάλυση, ο σκηνοθέτης των "300" καλλιτέχνης είναι κι έφτιαξε μια ταινία. Δεν χάραξε καινούργια σύνορα ούτε μας άλλαξε το βιβλίο της Ιστορίας! Αν σ' αρέσει, καλώς έχει. Αν δεν σου αρέσει, άλλαξε κουβέντα. Κι εμείς δεν συμφωνούμε πάντα με τα γραφτά σου και τα διάφορα (κακεντρεχή) σχόλια που κάνεις, δείχνοντας ότι σου φταίνε όλοι. Το έχουμε φάει και το έχουμε χωνέψει εκείνο το "εγώ είμαι δημοσιογράφος κ.λπ." και τελικά τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι! Δημοσιογράφος ελεύθερος είσαι, αλλά που μας έχεις πρήξει καλώντας στην εκπομπή σου την Παναγιωταρέα ή εκείνον τον απερίγραπτο Ιάσονα Τριανταφυλλίδη... Όταν μιλάνε και οι δύο έχεις την εντύπωση ότι σου πετάνε σάλια! Είναι προσωπικότητες της δημόσιας ζωής που μπορεί να έχουν σοβαρό λόγο για τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας; Ποια - η κυρία Παναγιωταρέα; Μπορεί να μιλήσει για τα προβλήματα της παιδείας, ενώ θα λέγαμε ότι είναι ένας από τους παράγοντες της κακοδαιμονίας της; Κάποιος μάγκας ξεσπάθωσες στο διαδίκτυο και τα λέει χύμα και τσουβαλάτα: Πληρώνεται η κυρία Παναγιωταρέα από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (δηλαδή την πληρώνω εγώ ο πολίτης), πληρώνεται από την δημόσια τηλεόραση (δηλαδή την πληρώνω εγώ ο πολίτης, πληρώνεται από τον δημοτικό ραδιοσταθμό της Αθήνας (δηλαδή την πληρώνω εγώ ο δημότης Αθηναίων)... Ρε φιλαράκο, αυτό το βρίσκεις δίκαιο και νόμιμο; Μπορεί να μην είσαι υπερασπιστής της, όμως αφού τα ξέρεις αυτά πώς την καλείς στις εκπομπές σου και νομιμοποιείς την περίπτωσή της;
Στο τέλος, ειδικά με αυτούς τους δυο, δεν θα μπορούμε να αρθρώσουμε κουβέντα. Κι άμα μπρερδεύουμε τα σύμφωνα με τα φωνήεντα... θτο τέλοθ, θα γίνουμε Ιθπανοί! Κθέρεις ποια λέκθη χρηθιμοποιούν όταν ο έναθ καλεί τον άλλο θτην εκπομπή του, όπωθ εθύ καλείθ την Παναγιωταρέα και η Παναγιωταρέα καλεί εθένα; Να θου πω εγώ: Αλλακθωκολιέθ!!!!!!!! Α, παρ' ολίγο να ξεχάσω. Φαντάζομαι θα έλαβες κι εκείνη την απανταχούσα του "Δεμασαμερε". Δεν ήταν δυνατό να μην τα ξέρεις εσύ, ένας άψογος και δαιμόνιος δημοσιογράφος! Για ξαναρίξε μια ματιά, να καταλάβεις τι λέει για την Άννα. Εντάξει, Γιαννάκη, "ουδείς αναμάρτητος"!
5 comments:
όταν όλοι(εννοώ όλοι) μιλάν για το ίδιο θέμα...Κρατώ αποστάσεις. Δεν μιλώ.
Αν σου ζητήσω το χέρι να φοράς γάντια! Φίλτατε, δεν σου είπα να κάνουμε καμιά ιερή συμμαχία. Λοιπόν, ΑΚΥΡΟΝ. Χαίρε.
Καλά αυτό για τον Πρετεντέρη ξαναπέστο. Όταν η δημοσιογραφική αντικειμενικότητα πάει περίπατο...
Καλά αυτό για τον Πρετεντέρη ξαναπέστο. Όταν η δημοσιογραφική αντικειμενικότητα πάει περίπατο...
Ο κύριος Πρεντεντέρης θα πρέπει να επανεξετάσει την ιδιότητα του. Με τη σημερινή του στάση προσπαθεί μάλλον να αναλάβει ρόλο εισαγγελέα, βουλευτή και μάλλον έχει ξεχάσει ότι η δημοσιογραφία είναι αμερόληπτη και αντικειμενική. Άσε που δεν αφήνει κανέναν να μιλήσει(εκτός αν είναι από ένα συφκεκριμένο κόμμα) και σταυρώνει τα χέρια σαν θυμωμένο παιδάκι και φωνάζει ακόμη κ όταν του δίνουν απαντήσεις... αμ δεν είναι έτσι η δημοσιογραφία Γιαννάκη!!!
Post a Comment