"Τηλεαρχαιολογία", είναι ο τίτλος του σχολίου της Π.[αρασκευής] Κ.[ατημερτζή] στην εφημερίδα Τα Νέα (2.3.2007). Με μια πρώτη ματιά, λες και τι έγινε; Όμως στο σχόλιο θίγεται ένα τεράστιο ζήτημα ήθους (και επιστημονικού) που ο υπουργός Πολιτισμού Γ. Βουλγαράκης το γράφει στα παλιά του τα παπούτσια. Δηλαδή, ο υπουργός έγινε και αρχαιολόγος (και θεατρολόγος και ό,τι άλλο θέλετε). Αναζητεί διαρκώς αφορμές για να βγαίνει στην τηλεόραση, κάνοντας δηλώσεις, επιχειρώντας να μας πείσει ότι εργάζεται. Η Γυναίκα που έφερε στο φως το αρχαίο θέατρο του Μενιδίου δεν άρχισε να δουλεύει από προχθές... Αλλά, ας διαβάσετε το σχόλιο που μιλάει ξεκάθαρα: Άλλο πράγμα η είδηση που σερβίρεται φρέσκια κι άλλο η επιστημονική ανακοίνωση ενός σπουδαίου αρχαιολογικού ευρήματος. Όμως, ο υπουργός Πολιτισμού και μάνατζερ κ. Βουλγαράκης, δεν κάνει διακρίσεις. Τον είδαμε στο σκάμμα του αρχαιολογικού ευρήματος της δεκαετίας, το αρχαίο θέατρο Αχαρνών, να κάνει αρχαιολογικές ανακοινώσεις, μαζί με τη γενική διευθύντρια αρχαιοτήτων Βιβή Βασιλοπούλου, για το θέατρο, την ηλικία του και τη σημασία του. Όμως, δεν είδαμε πουθενά στις ανακοινώσεις το όνομα του ανθρώπου που αποκάλυψε αυτό το θέατρο, την αρχαιολόγο Μαρία Πλάτωνος. Την έθαψαν. Της αφαίρεσαν το δικαίωμα. Μεγάλη προσβολή για έναν άνθρωπο που φέρει βαρύ όνομα - είναι κόρη του πρωτεργάτη της μινωικής αρχαιολογίας Νικόλαου Πλάτωνος, που έχει αφιερώσει τη ζωή του στη μελέτη και δημοσίευση των αρχαιοτήτων των Αχαρνών - να φιμώνεται από την υπηρεσία του και να σφετερίζονται άλλοι το εύρημά του. Σχετικό με το αρχαίο θέατρο, ρεπορτάζ και στην εφημερίδα Η Καθημερινή, 16.2.2007
No comments:
Post a Comment